Den vackraste bebisen har kommit

Ja nu är han äntligen här, våran lilla Lionel.
Han föddes den 10/2 kl 18.57 och var 3385 gr tung och 49 cm kort. Anledningen att jag säger kort är för att Walter var 53 cm så Lionel känns så liten om man jämför.
Allting gick mycket bra, blev igångsatt pga att jag hade havandeskapsförgiftning. Kl 10 fick jag en tablett som gjorde att värkarna skulle komma igång och strax efter kl 18 tog dom hål på fosterhinnan så vattnet gick. Det hela gjorde att värkarna tilltog nåt så fruktansvärt och efter 3 krystvärkar så var han ute. Personalen hann knappt få på sig handskarna.
Sen blev det 3 dagar på BB, dels för att dom ville ha koll på mitt blodtryck och dels för att det ska ändå göras en massa tester såsom PKU test, hörseltest och gulhetstest. Vi kände att det var lika bra att göra allt det där så man slipper komma tillbaka sen.

Bara några dagar innan han kommer     

Ja det var det ni får idag, jag är så fruktansvärt trött fortfarande av ammningen o annat.

Kram på er

Just det ja, jag glömde faktiskt bort och berätta hur duktig min älskade man var. Inte för att han inte svimmande men vilket bra stöd han var för mig under den hemska smärta jag hade. Och hur han donar och fixar nu när vi är hemma.
Ville bara säga att jag älskar dig gränslöst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stort Grattis till er.

Passa på & njut för dom växer snabbt.

Kram Jenni

2010-02-14 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback