Dag 3, föräldrarna..

Man har ju sina biologiska föräldrar och sen har man sina föräldrar.

Min mamma heter Carina och är 51 år, hon arbetar som biståndshandläggare i Stockholm där hon även bor. Tyvärr har vi inte så bra kontakt som jag önskar att vi hade och jag skulle vilja att vi träffades mera. Nu blir ju det svårt då jag bor 15 mil bort men även då jag bodde bara några hållplatser ifrån så träffades vi inte så ofta. Kan dock tillägga att när vi väl ses är det mycket uppskattat.

Min biologiske pappa hette Mikael och dog 1992, jag hade aldrig någon kontakt med honom så jag kan inte påstå att jag vet något om honom. Har nästan ingen kontakt med den sidan förutom min gammelmorfar som jag fick kontakt med för första gången nu i somras.

Men den jag ser som min pappa är min systers pappa, han kom in i mitt liv när jag var omkring 3 år och även fast mamma och han skilde sig när jag var runt 6-7 år så är det ändå han som har varit min pappa i alla år och även är Walters och Lionels morfar.
Ja och pappa heter förresten Jokka ochär 49 år och bor i Bålsta i ett stort hus med pool. Perfekt på sommaren :)

---------------------------------
Jo men för att gå över till något helt annat, eller jag har nog inte så mycket att berätta egentligen. Vi var till Maxi idag för att hitta lite julklappar, skönt att man nästan är färdig med alla. Är lite småssaker kvar att köpa men i stort så.

I morgon är det dags för 10 månadersbesök på BVC, tänk att den lille skiten är så stor redan, ska bli intressant och se vad han väger med tanke på vilket matvrak han är. Och det ska ju inte vara nån mesmat här inte utan gärna kryddstark mat såsom Chorizo eller tacos.

Nä nu ska jag slå in lite julklappar.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Madness

Fan en annan har inte fixat klapparna alls ännu, det SUGER att inte vara stormrik, så det blir kul att se hur mycket klappar pengarna räcker till =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback