Dag 23, det är jag bra på.

Jag hoppas att jag är bra på att vara en mamma och hustru, sen vet jag att jag är jävligt bra på att bara vara jag. Är som jag är och hoppas att folk tar mig för den jag är. Är bra på mitt jobb, på att visa hur hur pass empatisk jag är och bryr mig om min nära och kära.
Sen är jag fruktansvärt bra på att få Yatzy, fråga maken.. ;)

......
Var till Hälla idag och skulle hitta lite julklappar, jadå, handla julklappar på mellandagsrean är ju en sketasmart idé. Hittade en del och jag hoppas att dom är uppskattade. Walter tog med sig Aiden så de försvann snabbt för att titta lite själv i affärer. Efter det att vi var klara så följde Aiden med oss hem för att äta middag och spela lite. Pojkarna hade jättekul och Lionel charmade i vanlig ordning, lite senare på kvällen skulle Aiden hem och Walter följde honom tills dom mötte Martina som skulle möta upp dom. Aiden berättade då att han tyckte Walter var jättebra på engelska så han kom hem här stolt som en tupp. :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback