Operation

Ny vecka nya möjligheter eller vad säger man? Har en nyoprerad sjuklig pojke här hemma. Walter ringde i onsdags och berättade att de var tvungen att operera hans arm i alla fall så detta skedde i fredags. Lionel och jag tog därför tåget upp så att vi kunde vara där tillsammans med hans pappa. Allting gick bra även om den blev lite större än vad som hade tänkt.

På lördagen sen så kom han hit tillsammans med Bosse som skulle hälsa på över dagen. Alltid lika trevligt som vanligt. Innan dom kom så var älsklingen iväg och hämtade 2 nya soffor som vi hittat på blocket. Mycket fina var dom, skönt att hiva iväg den gamla. Den hade gjort sitt tänkte vi. Skönt också att ha något som man köpt tillsammans..

Och igår så flyttade hon, min lilla mupp till hund. PJ var och hämtade henne igår. Det vart mycket tårar men det känns ändå bra för hennes skull. Men jisses vad tomt det är hemma, jag förväntar mig att hon ska komma gående och titta på mig eller morra och skälla på saker och ting.
Lär väl ta ett tag innan man vänjer sig. Skönt att vi får komma och hälsa på i alla fall..

Iom att Danza har flyttat så kände vi att Svea kommer att behöva en kompis. Så idag så hämtade vi en kattflicka som ska heta Doris. Hon är kolsvart med gula ögon. Just nu är hon lite asocial och ligger och sover under soffan..
Lär ju bli bättre hoppas vi..

Nej nu börjar Lionel bli arg. Bäst att jag hämtar honom..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback