fladder, kräkmätt och huvudvärk!

Usch jag är så kräkmätt nu. Älsklingen gjorde i ordning lite hamburgare tidigare som vi smällde i oss. O sen blev det choklad efter det. Why, why ska jag slänga i mig maten? Att jag aldrig kan lära mig.. Aja om nån timme kommer det att smälla till o jag kommer att vara jättehungrig igen..

Vaknade på jobbet i fredagsmorse och hade en sådan sprängande huvudvärk. När jag behövde hosta eller liknande så kändes det som att det var 10000 knivar som vred om, det gjorde tom ont när jag kom åt tanden med tandborsten. Men jag hasade mig ner och drack en kopp the. Tänkte att det kanske skulle släppa lite. Men nej nej, Jelena blir illamående och ska springa ner på toaletten, det var bara det att jag inte riktigt hann ner. Det kom innan dvs på golvet nedanför trappan. Så det var bara att torka upp det. Efter att vi fått upp den ena ungen skulle jag väcka en annan. Han hade en cd-skiva liggandes i ett av våra musikrum. Det rummet har vi hållt stängt i några dagar för att vi tror att det ligger något dött djur i skorstenen. Kan ju säga att det luktade ju inte mumma o gå in dit och hämta skivan. Vart en tur in på toaletten igen.. SUCK...

Det värsta i det hela är att det verkar som om att det kommer att dröja några mån till innan det försvinner. Med Walter höll det på i 6 månader...

Emelie har vart och tagit allergiprover och gissa vad hon inte tål? Jo hundar.. Men det var tydligen så lite plus att hon visar inga symptom när hon är här. Så det ska nog gå bra :)
Vi var ju och lämnade Emelie hos hennes mamma i onsdags och dom har flyttat ut på landet. Danza fick följa med för att kolla in omgivningarna. Oj vad hon gillade att springa där ute. Men när vi var inne sen och skulle dricka lite kaffe fick hon så mycket stryk av katten.
 Feghunden kröp upp i vårat knä för att gömma sig hos oss. Ännu ett bevis att det är en fruktansvärt dåligt mördarhund jag har. ;)

Men annars har allt vart bra. Bullen aka Anna var och lekte med mig igår. Fick en massa kläder av henne så det var bra. bla ett par jeans. Hon tycker att jag blir tjockare och tjockare hela tiden :) O nu kommer jag verkligen inte i mina jeans.

Nu ska jag däremot lägga mig och försöka att bli av med illamående.

Kram på er!

Ps: Det börjas att kännas lite fladder i magen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback