Muppar på boulebanan...

Yes måndag... Underbart väder ute..
Drog med mig halva familjen på en liten utflykt idag. Dvs mannen min och Danza. Det är så fint där ute, tyvärr fullt med folk på helgen och säkerligen lov. Men idag var det lugnt. Var en massa ungdomar som var ute med skolorna och sprang dock o så några nissar som låg och solade på en boulebana. Hur man nu kan göra det. Fast det är klart om man såg han kalsonger eller badbyxor ( Vet inte vad det var riktigt) så kan man förstå. SUCK

Aja, på Björnön så fick Danza bada lite. kände på vattnet och det var jätteskönt. Kanske inte längre ut men jag ska nog premiär bada snart. :)

Snart kommer Walter hem med.. Skönt, han ska vara här hela veckan förutom på onsdag då jag ska springa vårruset.

Nä nu ska jag göra nåt annat!

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback