Årets första dopp!

Min USB kabel till kameran är trasig eller om det är själva uttaget på det som inte funkar.
Hur som helst så hade jag tagit massa bra bilder på familjen när vi var ute och badade men det får ni som sagt  inte se nu. Aja vi har Emelies storasyster Kim på besök i helgen så vi tog pick o pack o drog ut o badade. Var faktiskt skönt i vattnet så vi badade alla. Sen att man var tvungen att gå typ 2 km för att kunna doppa sig bra hör ju inte hit. Emelie var tyvärr så trött så vi var inte kvar så superlänge innan vi gick bort och grillade lite korv. Men innan vi gjorde det så hann Kim hitta en orm, bygga små rännor tillsammans med Walter ner i vattnet. Walter kastade massa "mackor" och Emelie försökte smita bort till gungorna hela tiden. Märker att det är sommar. Kom mer o mer folk ner till stranden men det var i stort sett bara vi som badade.

O nu är vi alla hemma igen. Walter och Kim spelar X-box. Skönt att bara få slappa lite i värmen. Vi ska ha myskväll alla sen senare.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pulvermannen

Det har varit en härlig dag! Tänkte bara tillägga att det var lång-grunt. Det var inte två km ner till stranden.. Men det är barnvänligt, är så man får se det.

Nu ser jag fram emot myskväll!

PUSS

Postat av: Madness

fan va skönt att bada.. jag badade NÄSTAN idag.. eller nej inte ens nästan, för jag stod FULLT påklädd med stövlar på i vattenbrynet.. haha.. men jag funderade iaf på att KANSKE bada, men nej, jag bestämde rätt fort att det inte var min tid ännu.. =)



Låter fö som att ni haft en schysst dag =)



puss puss

2009-05-30 @ 16:23:05
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback