Min EFIT dag.

Det här är mitt EFIT för den 28/2. Tyvärr hade jag ingen möjlighet att lägga upp det förrens idag.
Korten är i alla fall tagna nere i Kavlanda.

                                     
9.30. Walter bäddar sin säng.

                                  
                                      
10.30. Danza sitter och väntar på att något roligt ska hända.

                                      
11.30 Christian ringer sin bror som är på väg.

                                         
12.30 Ricco har anlänt


                                           
13.30. Walter är med och fotar lite. Vi ska precis spela Yatzy

                                        
14.30. Christians bror Stefan tittar på tv. Barnen spelar kort i bakgrunden.


                                       
15.30. Christian och Stefan har tydligen roligt åt något.

                                          
16.30. Ännu mera spelande.

                                      
17.30. Christians kort fick vara med också.Jag och Danza myser vid hennes fönster.

                                     
18.30. Dagens sista foto. Walter håller på och väljer en film att titta på.


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Din pulverstörda hjärteängel

Klockrent! Men det verkade tydligen som det bara spelades under den dagen.. PUSS!

2009-03-02 @ 13:01:00
Postat av: Madness

Se där ja.. Men hade ni inget annat å göra en hel dag förutom att spela..? ;)

Postat av: Din pulverstörda hjärteängel

Vi åt en hel del med.. Men det verkar inte finnas med.. Dom åkte igen när Jelena slutade ta kort. Vi gillar att sitta och snacka en massa. Eftersom vi har så långt emellan varandra.. 40 mil till brorsan coh 300 mil till syrran.. Då blir det mycket prat när man träffas. Och spel. Såna är vi. Inge fel med det tycker jag. Roligare att prata när man ses än att konstant ringa varandra. Alla är ju olika

2009-03-02 @ 18:57:01
Postat av: Madness

haha.. klart det inte är ngt fel med det, jag skojade förstår du =P



Du ska posta länk till ditt efit-inlägg på efit´s sida.. Göm inte det =)

2009-03-02 @ 19:07:19
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelena

Jag ska göra det, la precis till min adress när jag hade gjort det här inlägget. De hade inte hunnit godkänna den än. :)

2009-03-02 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback