Jag ska tydligen bli Västeråsbo!

Wohoo, jag ska bli sambo :D. Vi har fått en lägenhet.. En bra planerad 3a som ligger jättenära stationen.. 1 maj är det dags att ta pick o pack bort till Västerås.. Ja jag vet att vissa kommer att sätta i halsen o tänka att Västerås är ju jättelångt men det är det inte. Inte pendelsmässigt i alla fall :)

Det kommer att bli så bra så.. Så nu ägnar jag min tid att drömma mig runt på IKEA o ser vilka möbler jag vill ha. Men det får man ta pö om pö. Kommer ju inte att ha råd att köpa allt nytt på en gång..

Annars är det fint, vi åker ner till Kavlanda igen på torsdag. Det ska firas o ha sig där nere. Men vi byter unge den här gången. Emelie följer med men inte Walter.. Får ta med båda till sommaren sen i stället..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sindarin

Åååh nej... inte Västeråsträsket =)

Ääh skämt å sido, mina erfarenheter från V-ås kommer mer från släkt än något annat =)

Postat av: Anonym

De blir la gött änna!

Det är inte långt kvar nu gumman :)

PUSS!!

2009-03-15 @ 18:22:25
Postat av: Anonym

Nej Västerås är en fin stad :)

2009-03-15 @ 18:58:18
Postat av: Anonym

Men hjärtat... SUCK...

Nej det är inte alls långt kvar... PUSS <3

2009-03-15 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback