No bebisar och inga fel

Jag var fullt frisk. Gynekologiskt alltså. Inga cystor, inga bebisar i magen och ingen urinvägsinfektion. Så det var skönt.

Ja idag har jag annars sovit hela dan. Har inte vart så mycket av den varan sista dagarna. Först så var Danne och Anna hos på middag i fredags. Väldigt trevligt men det blev inte så väldans mycket sömn. Jag skulle ju upp och jobba dan efter. På lördag kvällen överraskar min kära sambo med att ta ut mig på restaurang o sen kom hans öhängda arbetskamrater och snodde med oss till krogen så vi kom hem sent då med. För att då åka o jobba dan efter.
O så har det fortsatt, jag har i snitt bara sovit i 5 timmar sista 5 nätterna och det tycker inte min lilla hjärna om så idag har jag sovit en massa. Men det har vart skönt. Behövde som sagt det.

Tyvärr så har min överraskning avslöjats, eller halva i alla fall. Men jag får försöka att göra den bra i alla fall. Får piffa till den lite eller nåt. Men jag vet att han har haft samma tankar.


Nej nu ska jag titta på lite jobb..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Madness

Skönt att det var okej.. =)



kan du tala om överraskningen för mig..? blir minst lika nyfis som din karl ;)



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback