Förlovade

Ja idag händer det saker minsann. Kl 00.15 så bytte jag och min älskling ringar.. Vi skulle ha gjort det nu ikväll men vi kunde inte hålla oss. Usch så dåliga vi är.. Hahahahahahaha. :)
Aja dagen firas med att jag tvättar och mannen jobbar. Men vi ska hem till Danne i kväll o ha en spelkväll. Så det blir precis som vi vill ha det :). I morgon kommer Anna dit med.. Yay..

Annars mår jag som vanligt.
Längtar så mycket efter Walter bara. Har inte sett honom på 3 veckor. Han har ju vart på semester med sin pappa. Han kommer vecka 30 o då ska jag ha honom i 4 veckor... :) Han har börjat med en ny skön stil. mössa och solglasögon.. :P
Stackarn hade fått en fästing i ögat som svullnat upp ordentligt. Men han fick penicillin så förhoppningsvis blir det bättre..

Kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort Grattis till er Jenni

2009-07-10 @ 16:43:05
Postat av: Bodil

Vilken rysare djurgården möter göteborg grattis från Bodil

2009-07-10 @ 17:16:08
Postat av: Pulvermannen

Hahaha.. Göteborg vinner alltid :P

Men denna gång när det inte avgjordes på plan blev det oavgjort :) Vi har båda vunnit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback