totalt meningslöst inlägg

Ja det kanske var dags att uppdatera igen då. Men jag har väl inget att berätta direkt. Är nog därför jag är dålig på att skriva.
Har haft Walter hemma idag, han har haft feber och ont i halsen men det är bättre nu. Hoppas att han mår  bra i morgon, han ska ju åka på kryssning med sin farmor i morgon. :)

Nästa vecka åker vi till Västkusten med. Ska bli kul att komma ner igen, var ett bra tag sen.

Vilket tråkigt och meningslöst blogginlägg det här blir, har ju noll fantasi just nu.

Kan ju i alla fall berätta om min Valentin dag, det var jobb jobb och mera jobb, Men jag fick en god chokladask och ett fint kort av mitt hjärta så det var bra... Och gott om inte annat :P

I morgon ska jag ta ut min spiral, nej vi planerar inga barn nu, ska bara göra om det. Den sitter fel och vet inte hur pass skyddad jag är just nu. Så det ska göras om. Skönt att jag slipper betala för det iom att det var dom som gjorde fel när de satte in den. Men jag tänker fan bli sövd nästa gång, i helvete vad ont det gjorde
 Oh ett vettigt stycke eller nåt..

Nej nu har jag vart duktig.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Din pulverstörda hjärteängel

Ja nu har du varit duktig gumman ;)



Ja det ska bli skönt att komma ner till västkusten! Var som du säger ett tag sen.. Iaf sen vi var där tillsammans.

Hoppas att Walter från en bra resa nu. Även om han inte fick åka lyxbåten som han ville..



Glöm inte:

Endast morgonpigga fåglar fångar feta maskar.

2009-02-17 @ 09:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback