Plockepinn och pussel

Walter sprang ju Stenhamraloppet idag, gick rätt bra med tanke på att han inte har tränat nåt. Han kom på åttonde plats av 16 i hans klass tror jag men han orkade springa eller ja jogga hela vägen med.Så det var mycket bra av han. Efteråt var det nåt hysterisk trollkarl med diverse ljud jag kommer drömma mardrömmar om.

 
Stolt löpare ;)

Efter följde Pontus och hans sambo med hem och fikade, skönt för Walter att äntligen få visa hur vi bor här ute, han har det bästa av två världar. Bo på landet och bo mitt inne i stan.

Sen när Pontus och dom hade åkt la jag mig för att sova en stund, var helt slut. Men det blev inte så länge, Danza ville ut och jättesprallig, trots att vi var ute och cyklade i ca 1 timme i morse.
Kände mig lite duktig som orkade göra det kl 8...

Men kvällen avslutade vi med lite pussel och plockepinn spel..

    



Ni får inga bilder på mig och Danza idag utan bara på den finaste lilla pojke man kan ha.
Han ska dessutom få ett eget bankomatkort nu med egna pengar och gissa om han är stolt :)

Vill väldigt gärna sätta in kort på en person jag tycker väldigt mycket om men det är inte läge nu, men sen ska ni få en massa bilder :)

Nu ska jag göra nåt annat...
Kram på er!








Kommentarer
Postat av: Smurfjavlen

Nä jag kan inte tänka mig att kampfiskar är så krävande. Den har ju överlevt hos oss utan problem. Inte för mycket tryck i pumpen bara. Då kan han inte simma.

Postat av: Guardian Angel

Tänkte också skriva en brutalt diffus kommentar angående ingenting av det du skrivit i bloggen. Gröna bilar är inte ok..

2008-09-29 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback