Makabert fynd

Om hör en sådan sak tänker i allafall jag att nu har dom hittat en styckad kropp med huvet liggande brevid eller liknande. Nä i stället har några värnpliktiga hittat ett antal cannabisplantor ute på en äng eller vad det nu var. Dessa plantor verkar dyka upp lite överallt enligt tidningarna. Men har man inget annat att berätta om än det? Nu förespråkar inte jag cannabis mer än att jag ska vara stenad av det konstant när jag är 85, sitter på hemmet och inte har annat att göra.

Mm helg nu då. Walter har en kompis hemma som sover över. Dom ligger och tittar på film inne på rummet och pratar tjejer :D
Det ska börjas i tid ser ni :D

Nä men annars är allt som det ska vara. Vill ha ett besök dock :D

Kram på er då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback