Idol, kärlek och helgen.

Ja nu har det börjat igen då, programmet alla älskar att hata. Idol såklart. Dessa katastrofala personer som tror att dom kan sjunga. Nu undrar jag, har ni INGA vänner? Som berättar för er att ni inte kan sjunga. Sysselsätt er med något annat och sjung i duschen eller till Singstar för det gör jag.

Annars är det arbete som gäller, jag är ju en så fruktansvärt morgontrött person så därför är att börja kl 7 tre dagar i rad inte en hit för mig. Somnar som en klubbad oxe när jag sätter mig på bussen, sen ska man vakna upp innan man ska av med så man inte hamnar långt åt fanders. Peppar peppar så har jag inte gjort det än, men det lär ju hända nån gång.

I morgon börjar helgen med, har väl inte så väldans mycket att planerat med. Ev ska jag äta middag hemma hos Pontus och Susanne på söndag, vi ska gå igenom mitt arbetsschema och se om man kan börja ha varannan vecka snart. Dom kvällar jag slutar kl 20 kan Walter faktiskt klara sig sj på kvällen och det skulle röra sig om 4 kvällar på 6 veckor tror jag. Inte så illa.

I övrigt mår jag bra, klart jag tänker mycket på mina nära och kära jag har förlorat. Ni kommer för alltid vara saknade.

O du! Du får mig att vara så glad när jag tänker på dig, Dina ord, tankar och snart handlingar!

Kram på er!

   

Kommentarer
Postat av: Ironioffer

Kan bara instämma helt angående det sista stycket!

2008-09-04 @ 23:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback