Enbart träning

leder inte till viktnedgång visar en studie i alltommat.se idag. Nu undrar jag en liten sak, är inte det fatta självprincipen och dessutom välkänt sedan länge? Hur kommer det sig att forskarna har kommit på det här i en studie nu i september 2008 när vi andra kom på det för läääänge sen?

Aja, själv ligger jag o har tråkigt, Walter stack hem till sin pappa så jag bidde helt solo. Fick en sådan katastrofdålig lön så jag känner jag inte har råd att gå ut heller.
Men jag ligger och tittar på en tråkig fotbollskvalmatch, har vart nere vid bryggan med muppen. Hon fick ett skapligt dampryck och flög omkring bland vatten, bryggan och sandstranden. Dessutom har det regnat gaaanska mycket idag. Det har fullkomligt öst ner hela dan..

Och jag längtar så mycket tills den dan du kan vara hos mig..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback