Blåsta Bålsta!

Ny vecka, har precis varit på en lektion och kom precis hem. Egentligen borde jag städa en massa men jag orkar inte. Är lite småtufft att jobba så mycket jag gör på helgen och sen upp och plugga samt ta hand om hund och barn. Men jag ska ta en längre promenad med Danzamuppen sen innan vi åker till Bålsta. Hon ska vara där när vi gottar oss i bubbelpooler, varma källor, god mat och annat lyxigt på Hasseludden i morgon.

Hoppas hoppas att jag bara inte blir sjuk, börjar känna lite förkylningssymptom men det är säkerligen bara inbillning!

Jag skulle förresten vilja designa om min blogg, någon som vet hur man gör? Alltså inte använda dom mallar som redan finns.

Ni får inga bilder idag, har tagit lite roliga men har inte orkat lägga upp dom på datorn än.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Gammelsmurfen

Morgonrockar är inte ok! Mer nakenhet åt folket

2008-09-23 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback