Som ingenting har hänt!

Förlåt alla mina 4-5 läsare att jag inte har skrivit på ett tag..Har inte orkat och sen har jag haft besök sen i torsdags...:)
Blev lite spontant och skulle eg bara vara en natt men det blev lite längre, inte mig emot dock.Snarare tvärtom...

Men det har vart jättemysigt, tänk att saker och ting kan fortsätta att vara som dom var för 4 år sen, som om alla dessa år inte har funnits. Vi har båda gjort saker på sitt håll, skaffat barn, förlovning, separationer, skaffat hund osv osv men när vi tar vid där vi slutade är det som ingenting har hänt.

Kram på er..

Kommentarer
Postat av: qrakki

Hoppas att ditt besök va bättre än mitt :P



Är glad för din skull

2008-10-21 @ 18:49:22
Postat av: Madness

Qrakki, du är för rolig.. ASG

Postat av: Jelena

Qrakki: Haha ja det var det verkligen :)

2008-10-22 @ 10:49:05
Postat av: Ironioffer

Kändes inte som det var 4 år sen direkt.. Kändes naturligt, och precis så bra som jag bara kunnat drömma om

2008-10-22 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback