Fina bilder

hej eller nåt, snart är helgen slut. Den har vart lugn och skön. Var på fotboll med Walter igår men som väntat blev det förlust. Men inte helt rättvist. Djurgårn hade mycket av spelet men kan inte göra mål..

Idag kommer den vackraste med, har inte sett honom sen i onsdags det blir så tomt när inte han är här, speciellt när inte Walter är hemma heller.

Det blir dock bara över natten han stannar för han måste tillbaka i morgon. Men förhoppningsvis kan han komma på tisdag igen :)

 



Nej nu ska jag in och göra mig lite fin tills han kommer, har vart en slusk hela dagen nu.

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Sindarin

Hmm för att inte tala om skitdomaren som blåste sönder matchen till KFFs fördel.

Postat av: Madness

fina bilder.. ;) synd att ni inte kom när jag var hos pappa, men nästa gång kanske.. =)

2008-10-27 @ 14:22:05
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Ironioffer

Du är alltid fin gumman

2008-10-27 @ 17:12:38
Postat av: Anonym

Tack baby, men då var jag extra fin ;)



Syrran, ja det får bli en annan gång.

2008-10-27 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback