Moneytime

Jag är så trött, kunde inte somna igår o sen väckte Danza mig vid 8 bläcket och ville ut. Blev iofs bara en snabbis.
Värsta är att jag måste iväg in till stan. Har lovat att lämna ett av barnens färdtjänst kort vi glömt och skicka med på jobbet.
Så jag får snällt masa mig iväg. Fast jag kan passa på och handla lite. Är ju pengadags idag! Hurra Hurra!

Sen ikväll ska jag in till stan igen och äta middag med en av R´s vänner. Ska bli trevligt. Kul att man få lite nya kontakter med allt tråkiga som har hänt.

O i morgon är det jobbar helg. Vet ju iallafall vad jag sysslar med hela helgen. Men vi skulle ha det lugnt med ungar så vi ska passa på att åka till Skansen med alla. Det är inte ofta det händer.
Mattias o Walter kommer hem snart med. Skönt, längtar efter dom nu. Är så trist och tyst när inte nån av dom är hemma!

Nej dags att äta frukost!

Kram på er!


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback