Skithelvete till jul

Nej det har inte vart en trevlig jul.... Jag som hade sett emot en första jul med Christian, men vad händer? Jo vi får reda på att Walters pappa har ljugit för alla och haft en annan familj samtidigt som den han har nu, Han har ljugit om att jag den sämsta mamman som inte vill ha med min son att göra och samtidigt har jag försökt att kidnappa honom. Lite motsägelsefullt tycker ju då jag.

Detta är så stort och sanslöst mycket att ta in för allt som har varit i 10 år är en enda stor lögn. Nu undanhöll vi det för Walter idag för att jag ville att han skulle få fira en julafton i lugn och ro, Men istället blev det pappalängtan och en massa ringandes till honom. Vi berättade dock det idag och han blev helt förstörd. Men han tog det dock bättre än vad jag hade förväntat mig. Nu sover han hos en kompis för att han tyckte att det kändes skönast och det förstår jag.

Stackarn måste ha undrat varför det har vart så spänt hela tiden och varför man har varit så arg.

Men nu är det bara att tänka framåt och hoppas på att fortsättningen blir bättre...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ironioffer

Ja vad säger man? Finns inga ord som är värda för denna ursäkt till människa ens..

2008-12-26 @ 00:33:18
Postat av: Qrakki

Hoppas att de gick bra när ni berättade för Walter.



Ha en god fortsättning många kramar Q

2009-01-04 @ 00:07:45
Postat av: Madness

Jaha, så när behagar Jelena hoppa online då..? Kan TYVÄRR inte ringa dig, för då måste jag ju gå ut som du vet, och vi har 25 minus här.. Snoret fryser lixom i näsan, direkt asså..



Hoppas ditt nyårsfirande SÖG...!!!





;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback