Stenhamraloppet och ingen lägenhet..

Jag kommer inte att få någon lägenhet hos EM. Allt för mina gamla synder som jag kämpar med att få bort. Synd för att jag var tydligen först i kö på den senaste.

Aj får väl leta vidare. Nån gång ska det väl trilla in nåt..

Har vart en dag i " inte göra nåt alls" tecken, har haft ont i huvet och Walter har inte vart så pigg heller, Somnade dock ganska tidigt igår, fick inte prata med den jag ville på MSN ;)

Fast det har blivit ett par ggr i telefon idag istället så det väger kanske upp :P

Ska ev ut och springa lite med W senare, har anmält honom till Stenhamraloppet i slutet på september.. Så det måste ju tränas lite....

Nä kram på er!

       


Kommentarer
Postat av: Smurfjavlen

Hade jag inte vetat att min hund är hemma så hade jag anklagat dig för stöld.. Fan va lik din jycke är min i vissa poser..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback