Kapten Röding..

Ja jag får väl lova att blogga lite nu. Maken min har tjatat på mig så det är väl lika bra. Ja vad händer hos familjen Månsson/Kindblad/Wedin då? Inte så mycket då minstingen kräver sitt. Vi trodde ju att han hade kolik för att se börja utesluta det men nu börjar jag att misstänka det i alla fall. Eller han verkar ha problem med sin mage på nåt sätt. I två dagar har han haft ont och varit väldigt bubblig och märkbart påverkad av att han har haft ont. Visserligen får han ersättning med och det kan ju krångla till det en del. Just nu ligger han och sover och hoppas att han gör det för natten nu. Han behöver sova den lille parveln.

Nu i helgen som var kom i alla fall svärföräldrarna på besök. Dom ville ju träffa deras lille barnbarn och som alltid var det jättetrevligt när dom var här. En massa god mat och gott fika bjöds det på. Solen har tittat fram i flera dagar så vi har vart och promenerat en del. Skönt som sjutton men min rygg har inte tyckt om det. Jag trotsar dock det för den måste tränas upp då den är kass och sämst på alla sätt och vis och behöver tränas upp sen graviditeten.
I lördags gick vi ner på stan och Lionel fick en snuttetrasa av sin farmor som har fått det fina namnet "Kapten Röding", det är en röd hund som är jättefin. Har inga bilder på den än men det kommer.

Nu i helgen som kommer så har vi alla ungar hemma och dessutom ska vi hem till min kära syster på lördag. Hon ska ha lite kalas då hon fyller år. Då får hon äntligen träffa sin lille systerson dessutom :)

Men detta var allt ni får för idag.

Kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback