Dag 14 mina drömmar.

Jag har faktiskt en dröm att få öppna eget, en blandning av förskola och dagmamma. Med lite mindre antal barn som man kan få tid för och med ett lite "bättre" kök.
Det ska även vara nattöppet då det bara finns ett nattöppet dagis här i Västerås. Men det är en dröm som man inte bara fixar över en natt. Det behövs mycket planerande och kapital så det får än så länge bara vara en dröm.

Annars så drömmer jag om att få ett lyckligt och långt liv med min älskade familj så klart, antar att de flesta önskar det.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förskola och "dagis" är samma sak ju ;-) Men för att göra mig glad kan du väl bara använda dig av ordet förskola?

2010-12-18 @ 22:51:32
Postat av: Jelena

Mitt misstag menade förskola,dagmamma såklart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback