Med reservationer för stav och grammatikfel

Hej hej!
Idag tänkte jag bjuda er på ett litet längre inlägg. Orkade masa mig till datorn o skriva istället för på mobilen.
Är ledig idag. Skönt, men jag vaknade tidigt i alla fall. Christian har äntligen börjat jobba efter 8 mån sjukskrivning. :)
Visserligen är det bara 25 % just nu men det ökas ju efter hand. Så nu är det jag som är hemma och väntar på honom. Hahaha

Ja annars försöker jag lära mig hitta i stan. Går ju lite sisodär men det kommer väl ta sin lilla tid. Walters pendling går jättebra, allt flyter på bra så det är skönt. O han trivs i lägenheten med. Ja det gör vi alla, speciellt Emelie som älskar sitt rum. :D

Enda nackdelen är att det blir så fruktansvärt varmt här inne. Vill inte veta hur det blir i sommar sen. uj uj. Får nog ordna kraftiga korsdrag tror jag. Annars kommer jag att smälta bort här..

Ja vad ska man mer berätta? Fick min löneökning, är hyfsad nöjd med tanke på hur mycket jag fick förra året. :)

Nä nu ska jag äta frukost o sen vila lite

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Pulvermannen

Ja va länge du fick vänta på mig gumman! ;)

Och ja, det är varmt här inne.. Varmare lär det ju bli med! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback