Hemliga

Wohoo, nu har jag sett den sista grannen. Dom har vart så hemliga och lyst med sin frånvaro tycker jag. Men nu har jag träffat eller sett alla. o vi har ju dessutom bara 3 st. Eller fyra om man räknar med att det bor 2 st i en av lägenheterna... :)

Ja men annars är det jobbar helg. Skönt nu bara att det är korta pass. Fast det är klart att det tar ju sin lilla tid att åka på helgen iom att bussar o sånt inte passar in. Men det får funka.

Nej egentligen är det dags att gå o lägga sig men jag är inte så jättetrött. Lyckades sova nästan hela vägen hem från sthlm ikväll. Skönt.

Nästa vecka jobbar jag bara på onsdag. Eller det är personal möte och sen ska jag springa Vårruset. Typiskt att det är just på onsdag när det är Champions League final o allt. Bästa lagen i final dessutom. Fast i det här fallet så håller jag mer på Barcelona.. Lär ju lyssna på radion på tåget hem eller nåt.

Nej nu ska jag se om mannen vill hångla lite eller nåt..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Pulvermannen

Hahahaha! Ja det ska väl kunna gå för sig.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback