Full rulle

Ja nu var man lite duktig då. Sprang ju vårruset igår. Eller sprang o sprang var väl att överdriva. Med tanke på hur otränad jag är, skitdåliga skor så blev det att jogga lite lätt. Men jag är rätt nöjd i alla fall. Kom i mål på ca 39 min och då gick jag en del. Värsta med den banan är att det är så mycket asfalt och det tycker inte mina benhinnor om. Känns som att det är knivar som sticker in i en för varje steg man tar.Men det var bara att bita ihop och ignorera.

Kul var det i alla fall. Funderar på att springa nästa år igen men här i Västerås. Har ju ett år på mig att lära känna så pass många vänner att man får den där picnickväskan. hahahaha.

Oh det är snart helg igen, vad fort dagarna går. Ungarna kommer och nu ska även Emelies storasyster Kim vara hos oss i helgen. Full rulle med andra ord. Men det ska bli kul. Hoppas att Walter och Kim har kul tillsammans. Det skiljer några år men det ska nog gå bra i alla fall.

Har sökt lite jobb här med, eller det är inom någon slags vikariepool. Så att man kan få lite timvikariat. Behöver verkligen mera pengar. Är så dyrt att pendla till sthlm. Är redan den 29 och alla pengar är slut. Men då är iofs mat köpt och så. Men hoppas på att mina pengar från FK kommer snart. Väntar ju på den tillfälliga föräldrapenningen sen Walter var sjuk. Det lär ju dock ta hundra år.

Aja, nu ska jag vänta på att dom ska ringa (Fk alltså) o sen ska jag diska.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Din karl

Får kanske ta och massera dina ben lite då.. Puss grynet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback