bad person

Ja jag är en dålig människa.. Är mycket medveten om det. Har inget att skylla på. Men som en person sa.
" Jag är ju här nu"
Är väl inte så mycket som har hänt eg. Har ju jobbat, planerar flytt. Vart nere i Kavlanda igen och ja bara varit. Walter mår bra, han åkte på vattkoppor förra veckan men det var en snabb variant för han är redan frisk. Emelie mår med bra. Äntligen får hon vara frisk.  Christian mår oxå bra. kryckorna och gipset är borta. Ja o sist men inte minst Danza då. Hon blev tant för ett tag sen o fyllde 4 år. Det har t. o m kommit gråa hår på nosen.

Ja just ja, jag mår med bra, är så trött bara, har jobbat idag.

Nej nu ska jag sova..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Qrakki

Hej hej

Tack snälla för dom fina julklapparna :D

vad är de för växt jag fick är mycket nyfiken ;)

Kram Jenni

2009-04-03 @ 01:16:51
Postat av: Jelena

Tack själv. Dom var jättefina. Speciellt halsbandet. Det är en aloe vera växt. Förökar sig som sjutton gör dom med :)

Kram :)

2009-04-04 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback