Sökt nytt jobb

Oj nu var det nästan lite för länge sen jag skrev. Det har ju vart midsommar o allt. Den var för övrigt mycket lugn och stillsam förutom våra puckogrannar som inte kan bete sig. För att göra en lång historia kort så ringde vi till slut störningsjouren på dom o sen fick vi sova. Vi hade Emelie o hon vaknade hela tiden.

Var nere på stranden idag med Danne och Anna, tyvärr var min karl tvungen att arbeta så han kunde inte följa med. Men vi ska åka dit på söndag då jag är ledig. Hoppas det är lika skönt då. Måste dock smörja in mig en massa. Höll på att bränna mig i solen idag. Dessutom har jag snytit sönder min näsa pga allergihelvetet som hägrar.. Usch..
Men det går över vet jag ju.

Har oxå sökt ett nytt jobb iom att jag slutar i sept. Det är ett jobb som undersköterska på ett äldreboende med inriktning på djur och natur. Verkar intressant men vi får ju se hur det går med det. Är säkert massa som söker.

Annars är det väl inte så mycket, dagarna rullar på med arbete och familj helt enkelt

Kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback