Less på jobbet

Se min blogg har blivit tillfixad.. Tack kära J :)

Ja annars är det väl inget så. Jobbade lite i helgen och var ute hos Danne i fredagskväll. Det var en jättetrevlig kväll. trots att vissa blev lite smått fulla ;) Eller som Anna då, plakat helt enkelt. Undrar vad hon hittar på för namn till barnet nästa gång :P

Men idag är det iallafall måndag o den här veckan kommer att gå så långsamt. Usch vad jag vill ha semester nu. Är så trött på mitt jobb. Det känns inte alls inspererande att åka dit längre. Hoppas månaderna tills jag slutar går fort. Jouren som jag ska gå på tills årsskiftet klarar jag nog, det är bara 2 nätter i veckan.
Har städat idag med. Men det går långsamt. Städar i 5 min o sen är jag så slut att jag måste sätta mig ner och vila i en kvart. Så är det på jobbet med.
Men Jenni, du får komma o hjälpa mig att skära upp min mat, jag är ju gravid glöm inte det.. hahahhahaha

Älsklingen min ligger i soffan nu o ser så söt ut. Måste gå o pussa på honom lite

Kram på er

    

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Veckan kommer att gå jättesakta gumman.. Samma för mig. Men sen är det fyra veckor ledighet tillsammans! Gud va härligt det ska bli!!

Jösses va stor Danza ser ut på kortet.. Jättemuppbebisen!

Postat av: Madness

Nämen, tjusigt =)



Vafan byt jobb perkele..



P & K

2009-07-13 @ 22:48:42
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelena

Älskling, Ja det ska bli jätteskönt.. Bara o få ta det lugnt :)



Syrran: Jag ska ju byta jobb men kan ju inte göra det innan mitt vikariat har gått ut.

2009-07-14 @ 10:15:48
Postat av: Madness

jaha, det är så det är.. Logga in på msn idag så ska jag visa dig ngt..

2009-07-14 @ 10:34:55
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jag kommer direkt med kniv & gaffel

2009-07-16 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback