twistad hjärna

Ja vad gör man inte för sina 4 benta vänner? Att åka och rehaba Danza tar ca 3 timmar t o r. Idag var min hjärna så twistad så jag tänkte inte på att jag klev fel linje och därför fel och kom jätteförsent till Bagarmossen. Träningen blev därför bara en 15 innan vi var tvungna att sluta för att nästa hund skulle in.. Hurra vad bra man är...

Aja, var hemma med W idag. Han kräktes igår dock ingen maginfluensa utan det är allt annat runt omkring honom. Hoppas bara att det här får ett slut någon gång. Det gör mig så ont att se hur dåligt han mår och hur nervös han är för att börja skolan. Nu hoppas vi bara på att lärarna håller koll och verkligen ser om han inte mår bra.
Vi ska försöka ta kontakt med någon utomstående med för att vi tror att det behövs.

Nej nu ska jag försöka att sova

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madness

Fan Jelena, jag har tänkt på en grej, jag tror Skeletor blir riktigt snygg när han blir äldre asså..



Hur kan det gå till när man har så fula föräldrar..? ;) Nej jag skoja bara.. FNISS...



BUP, skit bra, kontakta dom..

Postat av: Jelena

Yo sis! Ja med tanke på hur ful hans moster är så kan man ju undra ;) haha.. Japp ska se nästa vecka om vi ska kontakta dom..

2009-01-10 @ 21:44:38
Postat av: Madness

Nämen, nu krossade du mosters hjärta en smula.. =(

2009-01-10 @ 21:53:52
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback