Regnig semester..

Hej hej! Vi är tillbaka från Västkusten nu. Eller vi kom ju hem sent i söndagskväll. Orkade inte blogga igår. Har haft en sådan jävulsisk huvudvärk under veckan och igår var kulmen av det hela. Är troligtvis migrän jag har haft. Det har släppt lite idag men måste ändå till läkaren för at få nåt smärtstillande som jag kan ta.

Men veckan som har varit har vart rätt ok. Vi hade så otur med vädret. Det var mulet och regnade nästan hela tiden så det fanns ju inte så mycket att göra. Fick 2 dagar som vi kunde passa på att bada men man låg inte i länge direkt. Sen blev det lite krabbfiske, ett besök i Henån osv. Får hoppas på att det blir bra väder resten av veckan. Börjar ju att jobba på måndag.
Walter hade sin kompis Viktor med sig som tur är. Dom hade jättemysigt i sin lilla gäststuga som dom bodde i. Där hade dom tv-spel så dom roade sig bra ändå.

Danza trivdes bra iallafall, hon fick vara nere vid vattnet en del där hon kunde bada och springa bäst hon ville. Hon blev tagen för en bäver med. Så vi har kommit fram till att det inte är så mycket hund hon har i sig. Det är nog mer närmare
Gris
Ko
Surikat
Kängru
Katt
Bäver
Fisk
O sist men inte minst en
dunderklump.

Vi skulle ha åkt hem på söndagmorgon men det blev fint väder så vi stannade tills på eftermiddagen istället. På vägen hem stannade vi förbi i Lidköping och hälsade på C gamla barndomskamrat Gibson eller Peter som man kanske ska skriva. Dom har ju inte setts på en sisodär 14-15 år men hey vem räknar åren. Var kul att dom fick träffas iallafall. O även för mig. Det bjöds på mat och fika vilket var bra så hungrig som jag alltid är.. hahahahahha.

Nä nu ska jag lägga upp lite bilder åt er..

Kram på er.

            

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Glöm inte att hon har en hel del hammarhaj i sig också! Och struts..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback