Nu så

Ja hej eller nåt.
Är väl dags för en uppdatering kan jag tänka. Är en massa som händer men jag har inte riktigt orkat blogga om det.
Magen börjar att växa sakta men säkert, tyvärr är illamåendet och tröttheten kvar. Men får hoppas att den försvinner vad det lider. Vill verkligen ha tillbaka min energi. Den saknas. Just nu är jag dessutom förkyld så det hjälper ju inte till direkt.
Men men.

Ja men annars så har jag börjat jobba igen. Känns väl sisodär. Trivs ju på jobbet men inte som situtionen är nu. Med tanke på privatiseringen och så. Var uppe i Dalarna för några veckor sen. Mycket trevligt förutom att det var alldeles för mycket för Danza. Hon hade svårt att slappna av. O dessutom så var det en boll i luften hela tiden. Sånt som hon bara älskar.. haha. Det slutade med att jag fick ge henne en Lergigan. Hjälpte väl inte så mycket men lite i alla fall.
Emelie och Walter hade det bra i alla fall. Walter spelade massa volleyboll umgicks med alla och Emelie hittade en massa leksaker hon kunde leka med.

Idag tänkte jag gå ner till babyaffären och kolla modeller på barnvagnar. Vi måste ha en lite mindre modell som får plats i bilen med tanke på att vi har Danza med. Vill inte köpa en större heller. Får se om man hittar nåt och sen försöka hitta deb billigt på nätet nånstans.

Nä nu kommer Anna som jag ska leka lite med idag..

Kram på er..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback