Snart dags

Hej hej o hallå bloggen. Nu är jag här igen. Ska väl se vad jag kan plita ner på dig. Har spenderat mina dagar med att packa, njuta av solen, jobbat och umgåtts med min familj. Det är ju inte alls lång tid kvar nu, weeee :)

Annars mår vi fint alla. Walter har ont i knät dock men det ska nog gå över snart :)

Min älskling var så snäll och bjöd ut mig häromdagen, mycket mysigt. Han hade dessutom dukat fram champagne och lite snittar när jag kom hem från rehab med Danza. :D
Får se vad jag kan hitta på för överraskning till honom sen. Har lite planer men vet inte om det kommer att gå. :P

Hade ett lönesamtal förra veckan. Vet inte vad jag kommer att få för det ska ju facket förhandla om nu på måndag, men det var mycket intressant o höra vad chefen egentligen tycker om mig. Men det var bara positivt. Blev nästan rörd när jag hörde allt hon sa till mig. Men sen är ju jag så blödig med. Hahahaha.

Nej nu ska jag packa lite

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Din man

Det var en trevlig kväll, och god mat! Nu blir jag nyfiken.. Vad ska du hitta på månne? Spännande! Puss på dig sambo

2009-04-26 @ 20:43:32
Postat av: Madness

Familjen Mupp gör sig bra på bild minsann ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback