Lite dravel bara

Glad Påsk o sånt då!

Ska snart ut och sätta mig i solen lite. Den skiner ju så fint o himlen är klarblå. Oj det där lät nästan lite poetiskt eller nåt.

Annars ska vi hem till mor i kväll och äta påskbuffé. Mannen min har gjort supergoda lammfärsbullar kvällen till ära. Sen att det var min kära mor som ville just ha dom på lamm förtäljer ikke historien.
Men det ska bli gott i alla fall..  Kanske borde man köpa med sig lite Memma med. Nja jag får se. Då måste jag kanske dela med mig det med någon annan. Är lite snål när det gäller den biten.

Snart är det i alla fall flytt. 3 veckor närmare bestämt. Jag är stamkund på Ikeas och blockets hemsidor. Det är så mycket jag vill köpa. :)
Jag har ju absolut inget tålamod med att vänta med såna saker, har ju dock inget val. Pengarna växer ju inte på träd direkt.
Men en av dom bra sakerna med flytten förutom allt det där med att jag får bo med min karl o så, är att jag kommer närmare syrran.
O på nåt sätt känns det som att nu blir det ungefär lika långt till alla. Dvs syrran, mamma, pappa, katrineholm osv.

Nej nu ska jag göra frukost o sen sätta mig i solen

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Din pulverstörda hjärteängel

Vilken påsk det blev gumman! Jättetrevligt hemma hos din mamma och Bosse. Och så såg vi ju en kanonmatch med! Kunde inte haft en bättre påsk! PUSS!

2009-04-13 @ 19:28:37
Postat av: Madness

hoppas ni haft en bra påsk helg.. =)



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback