När är det vår?

Men shit vad veckan går fort..Aja, vad har hänt senaste dagarna då?
Jobbade i måndags och tisdags. Träffade Loella efter jobbet i tisdags, drack EN öl. åkte hem kollade på Idol på nätet, somnade kl 3, var i dvala igår. Sen kom Walter med en kompis som skulle sova över. Ja idag är det torsdag och jag har massa jag borde göra men inte orkar ta tag i. Har ingen energi till nåt. Helst av allt vill jag dra täcket över huvudet och vänta in våren eller nåt.


Helgen är det jobb jobb och åter jobb.
Återkommer när jag orkar!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Poolmadrassen

En öl? Är du helt ärlig nu?

Håller med dig. Vintern är sämst. Finns inget annat än att ligga under täcket.. Det kan ju iofs vara ganska trevligt, men då får man släcka lampan först!

2008-09-19 @ 11:33:28
Postat av: Jelena

Ja EN öl.........

Mm inga lampor, dom är läskiga ;)

2008-09-19 @ 12:47:54
Postat av: Poolmadrassen

Nej gud nej, känns så porrigt på nåt sätt..

2008-09-19 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback