Min dag....

Vaknade med huvudvärk, gick upp, klädde på mig, gick ut med Danza, väckte Walter, gjorde frukostmatsäck, åkte till jobbet, började jobba, blev irriterad på inkompetenta vikarier som tror sig veta bäst,åt frukost, arbetade lite till,åt lunch, arbetade igen, slutade, åkte till Vällingby C, handlade lite smått och gott, svor över att det inte fanns det jag ville ha, åkte till Brommaplan, gick på apoteket och hämtade ut piller som gör att jag inte alltid behöver gå upp tidigt på morgonen och värktabletter, tog bussen hem, somnade på den, kom hem tog ut Danza igen, la mig framför tv´n och datorn, messade lite med den finaste, pratade en liten stund med den finaste, tog ett bad, provade nya underkläder, skickade bild på dom till den finaste, fick ett fint svar tillbaka, tittade lite mera på tv, MSN, My name is Earl, funderar på att gå ut med Danza, kommer att somna med huvudvärk....

Hurra vad kul det kan vara ibland.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: JärnkaNin

Tur att du har den finaste iaf! Verkar vara en bra kille det där! Håll fast vid honom!

2008-09-29 @ 22:13:16
Postat av: Jelena

Jo det har jag defintivt tänkt att göra!

2008-09-29 @ 22:14:50
Postat av: Anonym

Tycker jag absolut!

2008-09-29 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback