Jag, en krigarsjäl?

Är jag en krigarsjäl? Fick höra det av Loella för några dagar sedan och har funderat lite på det. Hur man egentligen hanterar saker och ting. Se bara som på de sista 6 månaderna, jag har haft 4 dödsfall av personer i min närhet och jag separerade från Mattias. Många hade varit ett vrak just nu men jag är inte det.

Med tanke så mycket jag har kämpat i hela mitt liv, alla besvikelser jag ha vart med om så undrar jag ibland varför jag inte mår sämre än vad jag gör. Jag har mått dåligt i mitt liv, jag har pratat med psykolog, jag har behövt ta lugnande för att kunna sova på natten men det har bara vart under så korta perioder under mitt liv.

Fattas det något i en när allt rinner av dig som vatten på en gås eller är man en krigarsjäl?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Simpson

Du kanske har en krigarsjäl. Sen finns det ju vissa som bryr sig massor om dig, och vetskapen av det gör det kanske lite lättare att hantera såna saker. Men allt hänger nog ihop med att du är en stark och fantastisk tjej! Jag vet, man väntar inte i 4 år på vem som helst

2008-09-01 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback