Allt tuffar på i vanlig ordning..

Hej hej!
Nu är det tydligen helg igen. Skulle ha Walter men han har sovit hos en kompis sen igår och kommer tydligen inte hem förrens i morgon. Jag tänker inte vara en sådan där mamma som tvingar hem min son bara för att. Han vill leka med sina kompisar och då får han göra det.

Men själv har jag haft dötråkigt typ. Var ute och offroada med Danza igår. Vi hittade t.o.m lite blåbär som vi satte i oss.
Sen gick vi hem och tittade på film :) Men som alla vet så somnar jag ju alltid och det var just vad jag gjorde..Men jag har ju den på datorn så det är bara att kolla igen.

Ni kanske märker att jag har typ inget att berätta idag. Allt tuffar på i vanlig ordning.

Kram på er!

ps: Hur känns det att inte vara 20+ längre? ;)

Kommentarer
Postat av: Smurfjavlen

Kul med nya smygläsare ;)

Hur det känns att inte vara 20+ längre. Det är väl rätt blandade känslor där. Dödsångest månaderna innan man fyllde 30.. men nu känns det mest likgiltigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback