10 åringar och deras kärlek

Hej o hallå dagboken eller nåt.

Walter är tillsammans med Molly igen, han gjorde ju slut för några veckor sen men ångrade sig tydligen :) De små liven.
Men det slår mig hur seriöst allt ska vara nu.

Han och två av hans kompisar har bestämt sig för att bjuda ut sina respektive flickvänner på middag och på bio, det hör ju liksom till sa Walter igår. O det ska inte vara nån middag på MacDonalds eller nån pizzeria utan det är Gondolen som gäller. Nu jobbar ju den ena killens pappa där så det passar ganska bra.

Men det som jag funderar över är när jag var 10 år gammal så tänkte man inte ens i dom här tankarna, visst du lekte ryska posten och så men aldrig att man blev utbjuden av någon. Knappt så att man kunde erkänna att man var tillsammans.

Annars är det väl ok, vi har börjat ha Walter varannan vecka nu så det ska bli skönt och få lite struktur på det hela. Är min vecka nu men han ska sova hos Pontus idag. Han och mammas sambo ska på Vm-kval matchen på Råsunda idag så det kommer att bli så sent.

Nu ska jag hitta på nåt annat, har varit nedstämd sista dagarna så jag ska väl försöka pigga på mig lite..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback