Håll käften ungjävlar

Åh jag skrev massor förut men då flippade sidan ur så jag måste skriva om det! Skit oxå.

Aja, har haft Christian hos mig hela veckan igår var vi på Natur Historiska Museet och Cosmonova.
filmen hade vart jättebra om vi inte hade haft ett par ungjävlar bakom oss som inte kunda vara tysta och stilla.

De satt och skrek, pratade och sparkade på min stolsrygg. Till o med Walter var jätteirriterad på dom.
Men det som störde mest var att deras föräldrar inte hade stake nog att säga ifrån. Jo eller när det var 5 min kvar av filmen så hörde vi ett hyssj. Men det var så dags då.

Är så trött på föräldrar som inte vågar säga ifrån till sina barn.

men men, ser inte fram att jobba veckan som kommer, är den värsta veckan på schemat tycker jag, men det är bara att beta sig igenom det antar jag.

Nej nu ska jag sova och drömma om mina hjärtan!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ironioffer

Håller med totalt angående de totalt ouppfostrade barnen. Men det är ju inte deras fel heller. Är ju föräldrarnas, eftersom dom inte lyckats lära dom hyfs!

Men det var synd att dom var där, det förstörde filmen en hel del. Även om den inte var så bra som man hade hoppats.

Nej ser inte fram emot den här veckan heller. Jag får ju inte se dig nåt ju.. Det suger tjockt!

Men men.. Man får väl vänja sig. Även om det är drygt!

Ledsen att jag drömde så konstigt inatt. Var inte min mening att nästan knocka dig ;)

Puss

2008-11-09 @ 22:58:31
Postat av: jelena

nej det är ju inte deras fel egentligen.



Ja va fan jag har inte lust att sova med hjälm. Hahaha



Puss

2008-11-09 @ 23:02:01
Postat av: Ironioffer

Haha.. Då vet du vad jag fått stå ut med då.. Du har ganska vassa armbågar.



Puss

2008-11-09 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback