Jag vill ha regn nu!

Jag, Jelena som alltid har hyllat solen och värmen vill ha lite regn. Bara en så där 2 dagar eller nåt. Dels så att min gräsmatta och mina grönsaksland ska få en genomkörare av vatten och dels för att jag vill ha en ursäkt för att vara inne och städa!


Jag orkar inte vara ute ens, Danza är ju så puckad o fattar inte att man ska lägga sig på någon skuggig plats. Nej hon ska ligga på trappen. Den som blir så stekhet att man inte ens kan stå barfota på den.

Inne är det så kvavt att man knappt kan sova, ändå står flera fönster på vid gavel 24/7 typ. Det är hyffsat svalt kl 3 på natten men då brukar jag sova så vad är det för nytta med det?

Tur är iallafall att vi har bara ca 2 min ner till vattnet så det har blivit många promender ner dit och kasta ner Danza i vattnet. Jag ska med bada snart tänkte jag!

Vattenslangen är annars en populär leksak för Danza att leka med, perfekt om man är lat och inte orkar gå ner till vattnet, ( jag menar, det är ju såååå långt)

Annars har jag träningsvärk som heter duga, sprang vårruset i tisdags och gjorde ett sk beeptest igår.Fy satan vad testet var jobbigt. Konditionsträning nästa :D

Ja det är väl typ det, Mattias kommer i morgon o då får det bli för hela sommaren. Ska bli intressant o se hur det funkar att bo 3 pers plus en hund på 35 kvm!
Tur att man jobbar iallafall så att man inte går varandra på nerverna :D


Just ja, R du vet ju vem som har kommit till dig nu, ta hand om honom!

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback