smälter bort likt en glass i solen

Jag smälter bort, bara så ni vet!

Har vart nere o badat med Danza, men inte hjälper det. Man är ju kokhet innan man kommer uppfrån badet.

Helgen var bra, har numera gått över till rött i skallen för den som är intresserad.
Har vart fullt sysselsatt hela tiden, skönt men idag är jag bara hemma o inte gör nåt. Skönt det med.

Sista semesterveckan så jag ska bara njuta, kommer att bli en hård vecka då jag börjar att jobba.
Sen att jag är dum nog att ta en extra dag blir ju inte bättre, men det är xtra pengar dock.

sen har jag fått erbjudande på två lägenheter. båda två i Hjulsta, kanske inte det roligaste stället att bo på men det funkar, hoppas att jag kan nån av dom bara.

Danza är så trött av värmen just nu ligger hon utslagen på golvet, hon går inte ens ut fast dörren står öppen på vid gavel.
Men jag försöker tänka att snart är det minusgrader, slask o en massa snålblåst!

Nä nu ska jag laga mat
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sindarin

Är det förstahandskontrakt eller 2:a hand?

Postat av: Jelena

Det är förstahandskontrakt. Så man får verkligen hoppas på att det blir nåt!

2008-07-29 @ 10:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback