Jag behöver inte honom!

Jag tänker inte klaga på värmen, sist jag gjorde det så blev det regn och kallt i evigheter. Men jag är så trött, fast o andra sidan så visste jag det, 10 dar med ständigt ljus och sena kvällar gör nog att man blir lite trött. Känns som att jag bara vill sova precis hela tiden.

Annars är det väl inget, håller mig fullt sysselsatt hela tiden och saknaden blir bara mindre för varje dag. Jag tänker inte låta någon förstöra min sommar och min semester så jag njuter så mycket jag bara kan.
Behöver inte känna mig ensam heller utan jag är tillräckligt uppvaktad för att veta att jag är nåt att ha iallafall..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sindarin

Klart du är något att ha. Positiva tankar vännen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback