Hembränt,mygg och midnattsol


Nä jag kunde inte hålla mig! Är ju tvungen att gå in och skriva.

Det är precis som jag hade tänkt det, hembränt, mygg och midnattsolen.
Enda jag saknar är fjällen, hade nog trott att jag skulle få se det men jag hade trott lite fel.

Vi har med gjort lite turer som vart på rödbergsfortet, Walter fick skjuta lite kanoner och sen har vi vart runt lite o handlat.
I morgon blir det bad och hem till Jonathan o sen får vi se vad det blir.

Allt roligt folk man träffar, har skrattat nåt så fruktansvärt mycket sen jag kom upp. Det här var precis vad jag behövde.


På torsdag bär det ju av till Åsele för att träffa min Bodil med compani. undrar hur trött jag kommer att vara när jag är ?tillbaka till sthlm?

Ja men just det, jag fascineras av hur billigt är här, husen är skitbilliga och även lägenheterna.
Men det är klart, nästan inga vill bo här så de måste väl. Synd för att det är en helt ok stad!


Nu ska jag hoppa i sängen och sova lite!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback