Pepparkaksbak

Hej hej o sånt. Slänger iväg lite rader om vad som har hänt. Eller det har inte hänt så mycket så. Var i Västerås några dagar. Fick äntligen träffa Emelie en mycket söt liten tjej som smöra in sig för Walter jättemycket. Det blev pepparkaksbak, promenad i snön och allmänt mys :)

Hm vad är det annars jag kan förtella? Ska gå och titta på ett annat jobb i morgon. Det är på en gruppbostad inom samma "område" eller vad man ska säga. Iom att jag inte har fast jobb där jag är nu så har jag fått erbjudande att komma och jobba där. O då är det ett fast arbete. Helst vill jag ju vara kvar där jag är nu men jag måste tänka på mig själv och iom att det är så osäkert om jag kommer att kunna vara kvar där eller inte så borde jag nog ta det.. Men vi får se, ska ju dit och titta i alla fall :)


Nej nu ska jag äta frukost och sen åka och krama på Walters lillebror :)

Kram på er!

            

Kommentarer
Postat av: Ironioffer

Det märktes verkligen att Emelie lyckte om er:). Var jättekul att se! Hoppas du får ett positivt intryck imorgon, och att allt stämmer med vissa planer.. Puss puss

2008-12-15 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback