Vad man gör en fredag..

Igår fredag skulle jag och min kära arbetskamrat och tillika vän åka upp till Gävle. Jag skulle träffa en fotograf för att ev fotograferas för en utställning i Köpenhamn.  Eftersom man inte ska åka upp själv på sådana här saker så hade jag frågat Anna-Lena om hon ville följa med. Vi skulle tom få låna en lägenhet som dom står för där uppe och bli bjudna på mat.

När vi nästan var framme så ringer jag denna fotograf för att tala om att vi var på väg som vi hade kommit överens om. Ingen svarar utan efter en stund så får jag att sms där det står att " hej, vaknade med jättehög feber, hoppas att ni inte hunnit så långt. Förlåt"

Inte hunnit så långt, vi var ju för fucking nästan framme. Jag svarar att vi snart var där och frågar sedan hur vi skulle lösa det hela iom att vi hade en bussbiljett som inte skulle gälla förrens i morgon..(läs idag)
Detta har jag fortfarande inte fått svar på. Nu hade vi tur så vi kunde boka om bussbiljetten så vi kunde åka hem samma dag.
Men det innebar att vi fick stanna i Gävle i hela 20 min sen var det bara att sätta sig på bussen igen.

Vi åkte sedan hem till Anna-Lena och åt middag drack en massa vin och lakritsshotar som hennes make hade gjort.
Blev lite sent så jag sov kvar. Så på det hela vart det en mycket trevlig fredag i alla fall

Kram på er!

       

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback