Infektion

Hej alla glada eller nåt.

Tyvärr fick jag inte 3an som var i Hjulsta. men jag  har två till på gång, och ramlar dom in i den takten så lär jag ju få en snart.

Inte det att jag inte vill bo här längre, men meningen var att jag skulle bo kvar här till Mattias kom tillbaka från Växjö. Nu är det ju som alla vet slut mellan oss och då finns det ingen anledning för mig att inte leta..    Plus att jag vill komma närmare stan nu, för Walter om inte annat.

Men jag kommer att sakna det här lilla huset, och önskar att bo i hus längre fram i framtiden.

Trodde att jag åkt på halsfluss med, fick nån vit böld i halsen. men det var bara nån virusinfektion, Skönt för att det finns inte läge att vara sjuk nu på jobbet. vi har rätt ont om personal.

Nåja..

Puss o kram på er!



Kommentarer
Postat av: Gummisapas

Trist att det skulle ta slut så där.. Hoppas att allt blir bra ändå!

2008-08-08 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback