Hysteriska människor..

Ja du, snart är semestern slut, bara helgen kvar sen är det dags att styra stegen mot kortis och beta igenom 1 år innan det är dags för semester igen.Men hey det går ju snabbt :)

Hade svårt att sova inatt, jag och Annis var statister på en filminspelning igår och den där kaffen jag drack sent var väl inte det bästa men men.

Ligger mest och blir irriterad över alla sk ring o vinna programmen. Kan man vara mer hysterisk än dessa programledare? Nä fy o åter fy!

Helgen blir fullspäckad igen, men det är skönt!

Nu ska jag vila

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Det är ganska frivilligt att titta på dom programmen ;).. Och det är grymt skönt med en tv-dosa!

2008-08-01 @ 21:25:45
Postat av: Anonym

haha, jag måste ta tag i det där o försöka laga min.Annars kan ju du komma o vara min personliga dosa ;)

2008-08-02 @ 04:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback