Första veckan av en massa olika saker....

Äntligen är den första jobbarveckan slut. Har mest sovit idag. Är så fruktansvärt trött.

Sen får jag kanske skylla mig själv som bara sover en 4-5 timmar per natt och jobbar 12 timmar i sträck :D

Vad vet jag? Har inte lust att gå och sova, har annat att göra.

Privat har det väl inte hänt så mycket, åker upp till Gävle på fredag för en eventuell fotografering. Ska bli intressant.
Mattias ska vara hundvakt, måste sänka garden lite, han är bra som hundvakt för att jag vet att Danza får det bra. Sen ska ju inte Jenni behöva ta henne hela tiden. Har ett par ggr jag måste åka bort.

Dels så ska vi iväg med jobbet på planeringsdagar, sist var det nåt konferanshotell i Bålsta, får se vad det blir i år, tror att det blir en kryssning eller nåt :D

Sen åker ju jag och Bodil till Riga på min födelsedag, vi flyger på morgonen och stannar över dan för att sen flyga hem på kvällen.

Nä kram på er

Kommentarer
Postat av: Guardian Angel

Trist att det inte händer så mycket privat. Man mår bra av att utforska lite..

Men Riga får se upp ;)

Hoppas du får det kul där, och att man nån gång får se dig igen.

2008-08-11 @ 20:01:41
Postat av: Jelena

Du vet att du kommer att få se mig igen :D

2008-08-11 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback